Hylte Kompetenscentrums Bibliotekskatalog

Syndetics cover image
Image from Syndetics

Contenthandboken : så gör du bra innehåll för din marknadsföring och kommunikation / Pontus Staunstrup.

By: Material type: TextTextLanguage: Swedish Publisher: [Solna] : AP-förlaget, [2020]Copyright date: ©2020Description: 296 sidor 21 cmContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
ISBN:
  • 9789187431043
Other title:
  • Contenthandboken : hur du gör bra innehåll för din marknadsföring och kommunikation : så kan du arbeta med text, video, ljud, bild och grafik [Cover title]
Subject(s): DDC classification:
  • 381 23/swe
Other classification:
  • Qblb
Summary: Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Det här är en bok för dig som gör innehåll - text, bild, ljud, video och grafik - inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål. Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, eller i en organisation eller myndighet, behöver du skapa content som är relevant och värdefullt för mottagaren - och då har du nytta av det som står här. Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt - planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content. Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring, är en av författarna till boken Content marketing för alla, och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha