I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv / Klas Hallberg, Per Kristensson.
Material type: TextLanguage: Swedish Publisher: Stockholm : Volante, [2020]Copyright date: 2020Description: 183 sidor 22.2 cmContent type:- text
- unmediated
- volume
- 9789189043244
- 658.812 23/swe
- Qbla
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Hylte gymnasieskola och vuxenutbildning FAKTA | VUXEN | Qbl (Browse shelf(Opens below)) | Available | 55768640018 |
Browsing Hylte gymnasieskola och vuxenutbildning shelves, Shelving location: FAKTA, Collection: VUXEN Close shelf browser (Hides shelf browser)
Filosoferande föreläsaren Klas Hallberg och professorn Per Kristensson förklarar här varför det är så viktigt och svårt att sätta sig in i kundens perspektiv. Det finns inga mirakelmediciner eller färdiga recept däremot visar de med hjälp av forskning hur rätt förhållningssätt och frågeställningar gör att man vågar ta några första verkligt värdeskapande steg tillsammans med sin kund.
Li
There are no comments on this title.